> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

-SUKAN TAHUN 2012-


14/07/12,SABTU.
SMK PADANG TEMBAK.




 Tahun ini aku last dekat smk padang tembak tahun ini aku SPM CANDIDATES dan sukan tahunan terakhir kali ini bermakna bagi aku..sebab lepas ini aku akan masuk alam kolej atau universiti dan pekerjaan...sukan tahunan smkpt buat dekat padang sekolah sendiri jew , yelaa aku tahu sekolah korang semua buat dekat stadium laa ... walaupun padang basah dipenuhi dengan air hujan, pihak sekolah smkpt tetap jugak buat dekat padang,kita orang terpaksa menempuhnya dengan rela demi kesukanan..untuk memenangi acara-II yang diambil oleh mereka...beberpa tahun yang lalu rumah sukan aku syahbandar(hijau) telah juara berturut-turut time abang muzammil ade ..lepas abang muzammil keluar daripada smkpt syahbandar  mula kalah...sekolah kita orang menang dalam lumba lari lawan dengan smk tinggi setapak dan smk setiawangsa..WE ARE THE CHAMPIONS!!!jum kita tengok ape yang menarik dibawah..


                                              
  with ZUL HALIM,dia hencem kan:),dia kawan sekelas aku,dia masuk pembarisan PKBM

       
saya dihempit oleh kawan saya berpakaian kadet bomba,mereka lawa kan:)
                                                      
                                                                diyana rahim:)

 
asyaraf , dia seorang olahraga ..

 salah satu unit beruniform pembarisan PKBM:)

tarik tali rumah syahbandar:)

rumah sukan SYAHBANDAR:)GO!GO!GO!