> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

REMBAU-kampung halaman saya :)

08.06.2012 NEGERI SEMBILAN 5 PETANG-salam orang kampung , den rindu sangat kat kampung , na jumpa sedare mara kat sane , mesty ramai kan kat sane , korang jangan balik dulu . . coz den baru na datang . . . nanti den datang sane teman kan curi buah rambutan kat kampung tanjung sena hilir . . .hahahaha ,  pastu kita g mandi sungai , g pekan rembau cari ape yang patut kat rembau 2 . . . hari ini den na g SEREMBAN , na shopping , tengok wayang , main boling gan abang sedara den azlan dan saifullah , sedare den syafiya, kak sedare den fatihah ,dan adik sedare den hafiz  dan shuhada. . . gambar diatas , ialah kampung halaman saya dirembau yang dulu pada tahun 2010 , tapi sekarang da tambah rumah dnding . . aku suka sangat kat rumah kayu nie , sebab ade bilik banyak , atas ade , bawah ade . . .  dan cam2 agy la . . . sampai sini jela , aku na keluar jap . . nanti RAYA nanti kita jumpa lagi okeyh . . :) terima kasih kat kak maza aku sebab tangkap gambar nie . . .