> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

KEBETULAN SAHAJA

HY SEMUA , 

beberapa hari aku ade add budak nie faraa .. budak nie aku tengok comel ... kemudian tadi aku online facebook pastu aku post blogspot kat facebook , mesti dia baca blog aku kan , blog aku kan ade tentang YUSRI ... pastu faraa 2 im aku , dia bilang 'u kenal yusri?'aku pown reply la ,'muhamad yusri bin dahlanee , org pggl dy abe'... dia cakap'yew' dan aku tanye dia 'capel gan abe eak? hehe' dia pun reply la 'dy to ex i' ... ta sangka aku ade madu gan faraa .. dia gelak aku pun gelak la .. hahaha . . sebelum nie aku ta thu faraa nie ex capel yusri , baru aku dapat thu tadi ....ape pown masing2 da ade pasangan .. betul ta faraa ... hehe .. nie gambar dia comel kan ... i like picture nie ... kalau siapa minat dia , add la dy at facebook .. hehe ,jgn mrh yew kwan ...