> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

SEDIH , CRY , SEDIH , CRY :'(

                                                                  (1995-2010)
KENANGAN BERSAMA ARWAH AMINULRASYID :(
26/04/2010  : kejadian ini dah lama sebernanya ,dia meninggal sebab kena tembak dengan polis semasa AMINUL sedang memandu kereta tanpa lesen , kalau korang na tahu lagi pasal dia pergi dekat group KEADILAN AMUNILRASYID atau tengok video dia . . masa ini dia umur sama dengan kita semua 15 tahun , kalau dia masih hidup dia mesti dapat menduduki SPM . . . masa berita nie keluar dekat tv3 , aku rasa sedih sangat sebab dia muda lagi , hensem pulak tu . . dah berapa kali aku tengok video dia , bila aku tengok mesti aku nagis sorang2 . . kalau dia sedare aku ker , kawan aku ker , aku tak boleh bayangkan ape terjadi dekat aku masa 2 . . . apa2 pun saya doakan arwah ditempatkan orang2 yang beriman . . . family awak sentiasa menrindui AMINULRASYID . . AL-FATIHA :(