> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

TELATAH ANAK BUAH AKU ...

hey aku seronok sangat ade anak buah yang comel macam maksunya(AINY) . . semua anak buah aku manje gan acu kan .. tengok la acu kan comel gak ...hehehe , aku ade anak buah tiga orang yang pertama HABIB AR-RAHMAN BIN MOHD RIZAL , sudah 2 tahun (anak kepada kak long aku) , yang kedua ALYA ADRIANA BINTI ABDULLAH sudah 1 tahun 6 bulan dan yang ketiga ALIF AIMAN BIN ABDULLAH sudah 6 bulan(anak kepada kak lang aku) , bila aku sedih ,dorang jew boleh buat aku senyum dengan telatah dorang yang kelakar ...aku ada kau ade ?? hahaha , aku akan tade adik , sebab aku la adik kan , ade hari 2 anak buah aku na buang air besar , pastu mama alya suruh aku basuh , aku dengan rela hatinya g la basuh , geli aku na termuntah aku bau ... yela , korang jgn la marah aku , sebab aku ta pernah rase ade adik .. sekarang baru aku rase macam mane korang rase  bila korang kena buat semua kat adik korng walaupun 2 anak buah aku bukan adik aku . . .kalau anak buah aku datang umah aku , mesti dorang pergi laptop aku mintak aku bukak video boboiboy gan upin-ipin . . . 2 la telatah anak buah aku , sampai aku na bukak facebook pown ta dapat . . pastu rebut2 sorang na tengok boboiboy sorang lagi upin-ipin . . pening la macam ni maksu buatnya , baru 3orang anak buah , belum lagi 10 . . hehehe , nie gambar2 anak buah aku yang comel . . .



                                                              HABIB AR-RAHMAN


ALYA ADRIANA


ALIF AIMAN

 
MAMA ALYA NAIK KERETA POLIS , IBU HABIB NAIK KERETA ASKAR

 KERENAH ADIK-BERADIK NIE , MAMA CEPAT LA TANGKAP GAMBAR KAKAK , MAMA ALIF NA BACA SURAT KHABAR BOLEH TA ? HEHEHE