> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

CINTA ANTARA KAU DAN AKU

ASSALAMUALAIKUM BOYFRIEND AND GIRLFRIEND ,
> > > Pertama kali aku kenali kau di laman muka buka(facebook) , aku mula jatuh cinta kat kau(bila aku jatuh cinta-awie rafael) , dekat situ aku mula kenal kau , padahal aku da kenal kau kat sekolah cuma tak pernah tegur ... mula aku comment picture kau , kat situ kita rapat ... bila aku tengok kau , aku rasa happy dan tenang jew .... dalama kita berkawan ,perasaan cinta sudah mula antara kita ... 27/08/2010 kita bermula membina percintaan yang indah ... kau la ciri yang aku yang cari selama ny , kau baik , pandai ambk hati , sporting , suka buat lawak , romantik .... hati aku mula cinta dan sayang kat kau , ta lama kemudian kita keluar sama2 , makan sama2 , tengok wayang sama dan banyak lagi kenangan aku dengan kau wahai capital yusri(abe) , selama aku couple gan kau , aku banyak buat salah kat kau .... percintaan msty ade salah faham pastu gaduh ... masuk bulan 6 befday aku , kau sambut befday gan member2 aku ... aku happy sangat dpat bersama kau , dan hadiah kau aku amat hargai .....  cinta aku gan kau macam cinta pertama .... sebab kau sesuai gan aku ... 27/08/2011 genap setahun kita couple .... time 2 aku happy sebab aku memang da sayang kat kau cinta kau sampai bila2 .... beberapa bulan kita clash disbbkan tertentu , aku tahu kau sayang aku , tanak lepaskan kat aku , tpy dissbkn tertentu kau terus tgglkan aku , pastu kau curang gan aku ... sampai hati kau .... selama aku couple gan kau ta pernah curang , aku setia gan kau sorang ....  sampai sekarang aku single , taleyh couple gan sesiapa , sebb aku taleyh tipu hati aku yang aku masih sayang dan cinta kan kau .... aku kalau boleyh tana berpisah gan kau ....  da macam2 cara aku buat tok lupakan kat kau , tpy taleyh , aku masih teringat kat kau dan kenangan kita selama ny .... sekarang kau msty da hpy gan kehidupan kau sekarang ,, aku na tengok kau hpy disisi org tersayang .. bialah aku bersedih setiap hari .... aku kalau  boleyh na kembali balik gan kau , tpy aku tana kacau lekidupan kau sekarang , bialah la aku pendam perasaan aku kat kau , yang aku masih sayang kat kau .... cinta kau kat aku macam cinta pertama dan terakhir ....  CINTA ANTARA KAU DAN AKU ...... (boleyh buat novel)