> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

RUMAH KEDIAMAN KELUARGA SAYA :)

salam semua , korang ape khabar semua ? aku kat sini sihat2 belaka sahaja ... cuti sekolah nie aku ta pergi mane2 pown , cuma duduk rumah tapi minggu pertama sahaja ade kelas tambahan SENI buat kerja kursus seni ... minggu kedua nie aku duduk rumah jew , ta thu na g ane , na kuar boyfriend duduk jauh , na ajak kawan semuanya ade hal masing2 .... jumaat nie baru aku balik kampung den kat NOGORI SEMBILAN-rembau , na  jumpa sedara mara dan jumpa anak buah aku HABIB AR-RAHMAN
aku balik kampung nak suruh kak long aku ajar aku lukis persembahan kasut 2 .. aku ta pandai sangat lukis2 nie  . . nie la rumah aku selama nie , SETAPAK JAYA 1A , SRI RAMPAI .... cuti duduk rumah jew .. bosan la ..... mase nie kak lang aku kawin , aku na korang tengok sebab nanti kalau korang da tahu rumah aku boleh datang bila2 masa sahaja .. hahaha okeyh ....