> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

KELUARGA BAHAGIA :)

ASSALAMUALAIKUM UMAT ISLAM YANG DIRAHMATI ALLAH SWT ...

                             NIE GAMBAR LAMA MASE RAYA 2009

semua aku da cerita pasal kawan2 aku , boyfriend aku , ex-couple,sekarang aku na perkenalkan family aku .. family aku hidup sederhana macam mana family korg hidup sekarang . . . family aku terdiri daripada 6orang ahli keluarga , pertama abah aku HARUN BIN MUSTAFA , kedua emak aku NOOR HAMIDAH BINTI ABU BAKAR , ketiga kak long aku HANIZA BINTI HARUN , keempat abg ngah aku HAZIZAN BIN HARUN ,kelima kak lang aku AZLINA BINTI HARUN , dan keenam adalah aku adik NOOR AINY BINTI HARUN ....kak long sudah berumah tangga , abg ngah aku masih belum kahwin , kak lang aku pun da berumah tangga , dan aku pulak masih belajar di sekolah SMKPT CANDIDATES SPM .....emak dan abah aku sangat gembira kerana sudah mempunyai cucu 3orang .... siapa yang belum kenal keluarga aku , inilah keluarga aku selama nie ... :) sebelum berakhir aku na perkenalkan keluarga seorang demi seorang ... jum :)


                                           MY FATHER AND MY MOTHER                                                  

yang nie my father and my mother HARUN  DAN NOOR HAMIDAH  , umur abah aku 61tahun ,lahir negeri sembilan , abah aku ade penyakit manis dan darah tinggi sekarang abah aku begantung daripada ubat je , sepatutnya abah aku kene pakai suntik ubat 2 , tapi aku ta kasi sebab tana tengok abah aku menderita dan sakit nanti aku sedih ...walaubagaimanapun abah aku sakit , abah aku tetap kuat untuk bekerja lagi demi anak2nya dan isterinya ,abah aku seorang yang rajin , bertanggungjawab , dan kelaka ... abah aku selalu marah aku , kau nie adik g la belajar , kau na jadi ape besar nanti , na jadi kerja pasar raya ker .. setiapa hari aku kena dengar benda yang sama , tapi aku dengar ape yang abah aku cakap , untuk masa depan aku jugak kan .. tape2 nanti adik na buktikan adik boleh buat semua 2 .. INSYAALLAH ....umur emak aku 51tahun , lahir negeri sembilan ,emak tade penyakit , cuma pening2 kepala , sakit lutut jew .. aku anak manja emak aku , emak aku seorang yang rajin , bertanggungjawab , pandai berkata2 ... adik sayang emak dan abah sangat 2, kalau tade abah gan emak , adik na mengadu kat siapa lagi lepas nie , emak gan abah jangan tinggalkan adik , adik na duduk gan emak dan abah buat selama2 nye ....ILOVEYOUSOMUCH......


MY SISTER(KAK LONG) NIE SUAMI DIA MOHD RIZAL (ABG LONG-ABG IPAR AKU)DAN YANG BUDAK KECIL 2 ADALAH ANAKNYA HABIB AR-RAHMAN(ANAK BUAH AKU YANG PERTAMA)


 kak long aku HANIZA umurnya 32tahun , kak long aku seorang yang pandai , dulu dia belajar sampai universiti instritusi teknologi mara kat shah alam , dia ade kelulusan diploma dan ijazah .. sekarang dia sudah mempunyai keluarga bahagia disamping suami dia dan anaknya yang baru soarang , kak aku berkerja sebagai CIKGU SENI , BM , DAN SEJARAH dia mengajar kat negeri sembilan SMK CHEMBONG , kakak aku jenis yang garang , baik dan pandai , kadang2 aku takut jugak , sebab kalau ta lulus dalam exam , nanti aku kena marah gan kak long aku ...aku hormat kak long aku ....

                   NIE MY BROTHER(ABG NGAH)AKU

nie la satu2 anak emak aku lelaki yang tunggal , HAZIZAN umurnya 31tahun , abang aku masih belum kahwin lagi , aku pown ta thu bila dia na kahwin , semua yang ta jadi ...abang aku kerja sebagai PERTAHANAN AWAM kat kem kementah kat semarak ... nie la satu2 abg aku yang aku ade , aku rapat gn abg aku nie , g mane2 mesti dia teman aku , kadang2 ade jugak gaduh2 pasal tengok bola la , ape la ... kalau abang aku kahwin kat siapa la aku na borak2 , gurau2 . . selalu dia na la borak2 gan aku ... aku sayang abg aku yang sorang nie ... abg cepat la kahwin , adik na rase bakal KAK IPAR gak , , heheheehehe

 MY SISTER(KAK LANG) NIE SUAMI DIA ABDULLAH(ABG IPAR YG KEDUA) DAN YANG DUA ORANG KECIK 2 ANAK2NYA ALYA ADRIANA DAN ALIF AIMAN ....


yang nie pulak kak yang kedua ,AZLINA  umur dia  28tahun, kak lang aku sudah mempunyai rumah tangga jugak bahagia disamping suami dia dengan cahaya mata dua orang sekarang ... kak aku bekerja sebagai KERANI  kat petaling jaya , kak aku jenis mulut bising , garak dan cakap lepas jew ... aku gan kak lang bagai anjing gan kucing , sebelum dia kahwin , aku gan dia selalu gaduh , dia cubit aku sampai aku nagis .. tapi bagaimanapun dia buat aku macam2 dia tetap kak lang aku , adik sayang kak lang selama2nya . . hehehe

INILAH KISAH KELUARGA AKU SELAMA AKU HIDUP , KELUARAGA BAHAGIA. . iloveyou family ....