> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

SAHABAT SEKELAS

SELAMAT MALAM SEMUA :)

  Hey kawan2 semua, nie la kawan aku selama aku berada di smk padang tembak time aku form 4 dan form 5 nie la kawan yang paling kelakar , sporting .. sebelah kiri aku , shariah , amira , maizurah , rozita dan sitti ... setiap persahabatan mesti ade yang akan salah faham , pergaduhan dan kesedihan ... tapi setiap masalah mesti ade penyelesaian , betul ta kawan2 .... kami ade 6 orang ahli kumpulan sahaja , tapi ade ekstra iaitu FATEEN ...  aku sayang korang semua ... nanti aku perkenalkan ciri2 kawan dan diri aku ....


nie aku NOOR AINY BINTI HARUN , BEFDAY 22/06/95 , seorang yang cepat terasa , cemburu , kuat merajuk , cakap terus terang , manje , romantik memahami perasaan mereka yeker ? biar la korang nilai sendiri , aku ta kesah .. hehe ... sampai dorg pown da masak gan perangai aku ... aku sudah berpunya :)


nie pulak ROZITA BINTI ALINUR , bukan rozita che wan , befday dia 12/03/95.. hehe , kita orang panggil dia ogy ... ogy seorang yang suka buat lawak dalam kelas , suka menyanyi dalam kelas , yang sporting , walaupun dia gila sakan tapi dalam hati dia ade taman beb :) tapi yang penting ogy memang baik ... ceh wah .... tapi aku ta tahu la ogy single ker or da berpunya ....






seterusnya ialah NUR SHARIAH NAJIHAH BINTI SHARIPI , befday 07/05/95 ... lalala , panggilan jia jew ... jia seorang yang baik hati , pandai jage hati kawan2 dia , jia jenis yang ta suka gaduh2 , aku suka kawan gan dia sebab jia seorang kawan yang boleh dipercayai  . . . yang nie pown da dew berpunya :) sory laki2 diluar sana , anda taleyh ngorat budak nie ... hehehe

yang nie pulak SITTI ROUDATUL JANNAH BINTI MOSTAR , befday 14/03/95 , betul aku eja nama kau ct ? ct seorang yang baik hati , dia nie suka bagi nasihat yang baik tok buat kawan dia bila kawan dia ade masalah  , suka menyanyi jugak sejak dia mula jatuh cinta dengan kekasihnya  . . dan kadang2 dia nie berceramah yang musibah yang baik , kawan2 kelas aku panggil dia ustazah , tapi ct ta suka orang gelar dia ustazah .. hehe , dia tabah menghadapi dugaan kisah silamnya ....


yang nie kawan baik saya SITI AMIRA NABIHAH BINTI MOHD JAMAL , befday 25/01/95 , miera seorang yang boleh simpan rahsia , suka ketawa besar , faham perangai aku , bagi aku semangat .. bila aku sedih aku selalu kongsi masalah aku gan dia ... walaupun aku gan dia selalu salah faham biasa la 2 kan ... yang nie pown sudah berpunya , hehehe .. untung la ...




yang terakhirnya MAIZURAH BINTI MAHADI , befday 12/09/95 , mai pulak seorang yang diam , diam2 dia seorang yang pandai , bijak , baik hati ... mai nie pun aku ta tahu dia single or da berpunya .. dalam hati mai pun ade taman aku rase .. heheehe , 

  sampai disini jela cerita aku setakat nie , sebelum itu aku na mintak maaf kat korang , selama nie aku ade wt salah kat korg .. harap kau maafkan aku yew ... dan aku na mintak maaf sekali , jangan mrah nye kalau ciri2 korang  2 salah . . . tata semua ILOVEYOU KORANG .. heheehhe