> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

CINTA SUDAH BERAKHIR 27/08/2010-18/12/2O12

ASSLAMAULAIKUM GIRLZ AND BOYS, 

 

                  LAGU INI UNTUK KAU  DAN UNTUK KENANGAN  SELAMA NIE :(

                                               ' KENANGAN TERINDAH '

 

 

 MUHAMAD YUSRI BIN DAHLANEE , EX-BOYFRIEND

Hey dah lama ainy ta bukak blog , rase rindu pulak .. Aku rase sedih sangat selepas berpisah gan  YUSRI lama jugak aku menyepi untuk menerima hakikatnya kita da berpisah dan susah jugak aku nak bersuara dengan kau ... aku da berputus ase untuk menyanyangi lelaki diluar sana , dalam fikiran aku cuma aku ade kau jew , aku taleyh hidup tanpa kau , aku masih ingat kenangan kita selama nie , dimana aku pergi mesti ade kenangan antara aku dengan kau ... selepas 3bulan aku menyepi akhirnya aku bangkit untuk teruskan hidup yang cerah ... walau bagaimanapun , aku kena kuat kan semangat supaya tidak mengingati dirinya .. aku kena terima hakikat yg kita tak ade jodoh ... aku tahu kau benci kalau kau da putus dengan aku takan kembali semula , tapi semuanya itu aku ta kesah , sebab kita boleh kawan. .  . sekarang aku ta perlu ingat kau lagi , sebab kau dengan kehidupan kau , aku dengan kehidupan aku .. aku yakin kau boleh cari perempuan sebaik aku , yang boleh jaga kau dan yang paling penting yang bolah memahami kehendak kau dan perasaan kau .... cerita ini da lama sebernanya 3bulan yang lepas , sebab selama nie aku da lama ta bukak blog , sekarang nie aku dapat menceritakan ape yang terjadi pada diri aku selama nie .... BERAKHIRNYA JUGAK HUBUNGAN KITA SELAMA NIE KITA BINA , setahun 4bulan yang aku dapat bina hubungan aku gan dia ... sekian dari NOOR AINY BINTI HARUN..... 12/03/2012 ...

      KENANGAN SUDAH BERAKHIR UNTUK SELAMA2NYA!!


 NIE LAH SATU2 NYA GAMBAR YANG AKU MASIH SIMPAN LAGI DEKAT LAPTOP AKU , SEBABNYA NIE LA HARI PERTAMA DATING SAME GAN DIA . . GAMBAR NIE DAH LAMA