> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

Peperangan Bermula 5/11-29/11 :)

SPM 5 november hingga 6 disember 2012 ...

                                            
Ketibaan Spm sudah bermula,sangat la menakutkan buat aku...baru laa rasa spm nie yang menentukan kita di masa hadapan..rugi kalau tak belajar bersungguh2...tiba 5 novermber hari pertama students spm 2011 menduduki spm sebenar dan kertas pertama sekai Bahasa Melayu..Bahasa Melayu nie amat penting untuk mencari kerja dan penting untuk lulus buat selama2 nya..Tahun depan yang wajib lulus bahasa melayu dan sejarah ... harap adik2 tabah yew...Aku starts exam 5-29 jew..Aku ambik 8 subjek jew , bahasa melayu,bahasa inggeris, sains, matematik,sejarah,agama,perdagangan,dan seni...Alhamdulillah semua kertas aku boleh jawab cuma sejarah jew susah bagi aku...insyaAllah dapat A ... Aminnnnn :)


WK011A072=NOOR AINY BINTI HARUN,students Spm 2010 :)