> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

Kawan Yang Aku sangka baik :D

hey semua :)

Aku ade seorang kawan yang bernama A**R,dia budak Seremban ,umur dia sama dengan aku..aku tak berapa kenal sangat dia,aku kenal dia dekat sms jee..2 pun kebetulan..dia ini baik dan ikhlas berkawan dengan aku...aku pun lupa tahun berapa aku kenal dia...lama jugak laa terpisah,masing2 buat hal sendiri...berapa tahun baru jumpa balik dia dekat facebook..time 2 la berkawan balik..aku tak pernah jumpa lelaki sebaik dia,baru first time aku jumpa budak lelaki macam 2...sebelum ini   aku dengan dia ade tweet,dekat situ kita orang gaduh dan dekat situ aku tak suka  diaa..dia nak gurau boleh tapi dia gurau dia 2 terguris hati aku...boleh pulak kurang ajar dengan akuu..dengan kawan lain dia bukan main lagi baik,dengan aku muka dua talam,belakang aku dia tikamm,sampai hati kau kawan...ini laa kawan tak boleh cakap baik ,kalau cakap baik je mulaa laa macam2 berlaku...aku tak boleh lupa ape dia telah buat dekat aku...dia dah mintak maaf dekat aku,cuma aku tak maafkan dia..sebab hati masih terguris!susah dapat kawan yang tade perasaan dan tak faham perasaan perempuan...okeyh laa malas nak cerita panjang2 ,dah laa biar la diaa..