> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

ORE KLATE :)

Asalamualaikum dan Salam 1 malaysia semua pembaca2 blog :)

 Korang mesti tertanye2 kenapa aku cerita pasal ORE KLATE  nie ? sebab ade cerita laa aku cerita .. hihihi..Ade sorang mamat nie nama dia YUSRI ?  siapakah dia ? dia nie bekas kekasih    aku dua tahun yg lepas..Alhamdulillah sekarang aku dengan kau kawan biasa , tak perlu laa musuh2 nie .. tak baik..dia pun dengan hal dia sendiri sekarang...kenapa terjadi orang panggil dia ABE? sebabnya dia budak kelahiran kelantan jadi kawan2 dia dari sungai buluh sampai la kawan smk padang tembak masih lagi panggil abe..korang nak tahu sebab apa aku suka dia , sebabnya dia nie seorang yang pelawak , sporting , menghormati orang tua, gila bola dan memahami perasaan seorang wanita ..ciri2 lelaki yang aku suka semuanya ada dekat diaa..aku syukur sangat sebab dapat menjaga dia walaupun sekejap ... dah stop cerita lama ! dia nie memamg budak klate .. dulu bila perlawanan bola jew apabila negeri sembilan lawan dengan kelantan mesti nak gaduh .. makna tak nye aku negeri sembilan dia klate , dua2 gila bola ...GOMO KLATE GOMO ... terus terang aku cakap sebelum aku dengan dia aku tak suka dengan KELANTAN sebab klate orang2nya jahat..dia pun tahu aku tak suka klate dari dulu,masa dia muncul dalam hidup aku , aku mula suka dengan ore klate sampai sekarang aku sukaa..kalau boleh aku nak kahwin dengan ore klate jugak..aku pun ada jugak baju jersi bola klate,ingat kau sorang ada ..hahaha :D dia nie bukan main marah lagi kalau orang lain cakap tak suka klate . mamat nie ada la jugak ajar aku cakap bahasa klate , dan skrg aku pun dah pandai sikit3 ckp ore klate dan pahe kalau dorang cakap..ore klate nie kalau dah jumpa kaumnya habis laa sampai esok pagi tak habis ceritanya...nie memang anak JATI ore klate la katakan...sebelum tuu birthday mamat nie tak lama lagi 16/01/2013 :) aku nak wish dekat kau happy birthday abe :) korang mesti nak tengok gambar dia kan ... sekejap nye :) sebelum 2 sory laa abe aku curi gambar kau senyap2 .. harap kau tak marah aku cerita pasal kau dan kalau kau marah aku akan deleted cerita nie secepat yg mungkin .. lagi pun aku cerita kau baik2 jew pun..dan aku anggap kau kawan aku sekarang , bukan kekasih dan bukan musuh aku ! aku ambik gambar kau dekat facebook kawan aku ... aku tahu kau dah blog aku dekat facebook..


okeyh nie dia Muhamad Yusri Bin Dahlanee :) hensem pulak kau 
dan dia pakai baju kelantan ... gomo klate gomo abe.


abe , abe and abe ..