> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

MENGGILA !

budak yang bernama Ayna , siapakah dia .. jum kita terjah dia ..


mok ayna style laa , Malaysia boleh !


sekarang kita dalam rancangan Terjah .. budak nie nama dia ayna then budak spm candidates .. perangai dia nie memang menggila laa , aku gan dia bila dah sampai tahap gilaa , datang la menggila tuh .. layan dia memang aku gelak jew , sebab dia kelakar jugak..tapi dia memang sporting dia tak kesah..dan dia suka perasan , korang nak tahu dia laa isteri kedua kepada pemain bola malaysia WAN ZACK HAIKAL #25  , haha , kalau awek betul wan tahu habis laa aku buat nya dan gurau jew mok , jangan ambik hati nye..macam mana aku kenal dia ? ermmm , macam mana eak...macam nie jela , aku kenal dia dekat twitter tapi aku tak tahu pulak dia dah friend gan aku dekat facebook , lagi pun kita orang tak pernah tegur sebelum nie , baru sekarang dapat kenal2 , heehee dan aku tak tahu jugak dia nie kawan ABE  dia kenal aku dari abe laa .. so sekarang hubungan kawan aku dengan mok nie makin menggila kan .. aku happy bila dia bercerita dan aku sudi dengar luahan hati dia dekat aku ...dia nie duduk dekat sungai buloh jauh kan ... tapi aku simpati dekat dia sebab dia masih sayang dekat ex couple yang telah di bawa oleh Allah SWT selama2nya, dan dia masih cinta dekat ex couple dia .. sedih bila dengar cerita dia...sesama kita berika Al-Fatihah kepada arwah :) i doakan u mok bahagia selalu .. smile , jangan sedih2 ... okeyh kita sambung akan datang ... bersama saya ainy harun dalam rancangan Terjah Melodi ..