> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

Spend Time with My Love :*

19/10/13-20/10/13 (Kuala Lumpur-Seremban)




Cuti sem 1 sudah berakhir 2 minggu jee dapat cuti..Tapi tape .. dalam cuti tu dapat spend time dengan cinta hati saya Farhan .. Hihihi .. Dalam cuti itu saya jadi gila sebab rindukan awak , sebab tak berjumpa .. akhirnya dapat jugak kita spend time sama-samakan awak .. Terubat rindu saya dekat awak kurang masa hari tu .. Now rindu balik .. hahaha .. Macam'2 dugaan kami hadapi untuk berjumpa , ialah dia duduk seremban , aku duduk KL .. Kami tabah menghadapi semua itu ...Dalam perhubungan kita kena tabah , sabar , saling memahami , saling mengalah antara satu sama lain .. Kalau ada transport tak ada masalah untuk berjumpa .. Tapi kami berusaha mengunakan transport KTM .. Dengan izinnya kami jumpa jugak .. 19hbhang out dekat wangsa walk mall jee .. Bie , lain kali kita pergi tempat lain keyh .. 20hb jalan'2 pergi seremban .. Pergi rumah dia jumpa family dia .. hihihi .. Segan tokkk .. mula'2 memang la segan dan malu .. InsyaAllah lama'2 tak segan dah .. hihihi .. Family dia sporting gitu .. Semunya kelakar , lagi'2 mak dia .. Kemudian pergi la jalan-jalan seremban , senawang .. Karoke .. Naik kereta .. Kenangan tak boleh dilupakan masa tu .. Saya sungguh happy masa tu .. sebab awak layan saya dengan baik .. dapat spend time dengan awak walaupun sekejap .. dapat jumpa family awak .. Thank you bie ..