> G.A.D.I.S S.E.M.A.S.A


Entries About Facebook Twitter Instagram FOlLOW DASHBOARD
D'Owner !

Hati kita Allah yang punya , Hati kita Allah yang jaga , andai takdir hidup kita bersama , pasti Allah akan permudahkan jalannya .

Cinta Hati !



-18/08/13- Terbina sebuah istana ,
MOHD FARHAN BIN ISHAK .

Drive M7


http://www.drivem7.com/
Peminat Setia Zizan Razak


Fan's Zizan Twitter


Tik Tok

Running Man


Kim Jong Kook



Old Entries


Chat Disini


Thanks For

© Skin by Ainy Harun inspired by Gadis Semasa. Noor Ainy . Do tell me if I do not credit yours.

I JUST WANT YOU :* Mohd Farhan



Jangan tinggalkan orang di depan mata anda yg sayang,setia,orang yg anda pilih belum tentu sayang,setia seperti mana org didepan mata anda :')

Jangan tinggalkan dia yang betul² cintakan awak, jangan abaikan dia yg betul² sayangkan awak, nanti bila dia dah tak ada, sunyilah awak :')
 

Kita paling suka conversation dengan someone yg reply text kita panjang panjang & suka buat kita ketawa. Kita rasa happy je bila dengan dia.
 

Saya ada mata, tpi tak selalu dpt melihat awak. Saya ada tangan, tp tk selalu boleh jaga awak. Tp saya ada hati, yg sentiasa doakan awak.
 

Bila dah in Relationship dengan someone, kita tak kesah pun apa orang nak cakap, yang penting kita nak buat or jadi yang terbaik untuk dia.
 

Kadang-kadang, kita sanggup sembunyikan kesedihan di hati. Hanya taknak buat orang lain, orang yang rapat dengan kita risau :')
 

Pensil dan Pemadam, Kalau Pensil Salah, Pemadam tolong betulkan, macamtu jugak suami dgn isteri ,isteri salah suami tolong betulkan. SWEET ♥
 

Terimalah pasangan anda seadanya. Jangan ubah dia jadi orang lain. Kerana pasangan yang baik dia akan terima kekurangan pasangannya :)  

Wahai Lelaki jika benar kau kasih dan cintakan wanita itu... ✔ Jagalah dia dengan baik. ✔ Kasihanlah dia... ✔ Berilah kasih sayang padanya.

Rindu nak call text awak . Rindu nak dapat text awak . Rindu nak dngar suare comel awak . Hmm Saye rindu smue tntang awak.

Wanita hati mereka kecil tapi sangat tabah...Lelaki paling berjaya dibelakangnya wanita yang paling hebat.
 

“Ketika wanita menangis, itu bukan karena dia ingin terlihat lemah, melainkan karena dia sudah tidak sanggup berpura – pura kuat”
 

Saya tak mintak awak belanjakan duit awak untuk beli itu ini dalam hubungan tapi saya mintak awak belanja kesetian awak demi hubungan ni :)
 

Dear awak, kalau awak nak tahu yang saya ni serious sayangkan awak. And awak seorang je yang saya perlukan untuk sempurnakan hidup saya :')
 

Maaf kalau saya bukan yang terbaik untuk Awak :') Saya tak sempurna sperti mna yang awak mahu kan. Saya minta maaf.

Perempuan inginkn seorang LELAKI yg boleh bimbing dia.Sayang dia dengan hati yang ikhlas dan terima kelemahan dia seadanya :)
 

Perempuan yang benar-benar SETIA hanya akan menyimpan satu nama lelaki dihatinya even dia sedar ramai yang lebih baik darinya :')
 

Biarlah air mata saya ini mengalir , asalkan saya dapat bersama awak . biarlah hati saya sakit , asalkan saya tak kehilangan awak . :')
 

SAYA SAYANG AWAK SANGAT-II